niceeee^^

Fattar fortfarande inte riktigt hur man gör men orkar inte börja klicka runt heller för att lära mig haha jag lär mig när ngn lär mig orkar inte lära mig själv ;p så ni kan komma och lära mig så är ni jätte gulliga :)

jaaa har 2 cigg kvar o e röksugen nu :( de e fail som fan måst köpa dídag förfan haha^^ fett tråkigt prao jag har ;p har typ inte gjort ett skit än att sitta på en stol men igår var jag faktisk med andrea när hon skulle spela in på radio o dom tvinga mig att vara med för att jag har så norrlänsk dialekt -.- ja baa neee jag vill inte o dom ba jo säg de där blablabla o sen höll vi på så svin länge sen sa jag de ;o haha^^

men iaf så skulle jag hem när jag hade vart där o andrea skulle på ett möte och jag skulle int cykla samma väg jag kom ifrån för de var en stor omväg typ så jag cykla lite vilse men sen hitat jag fan haha :) fan va nice de var ^^

jag börjar bli lite less på att inte känna ngn här för när jag kommer hem härifrån o nadia kommer från skolan så måste hon plugga för hon har snart tenta o då blir de att sitta framför datorn o tråka sönder o ja e fan inte van med att vara hemma en hel dag ;o jag typ dör av utråkighet då så jag gick fan ut o gick ;p händer inte ofta men ja gjorde de ;p men tror fan int ja skulle ha gjort de om jag inte hade ngn att prata i telefon med ;p o toni mobbade mig ;o han ba säger hela tiden att jag älskar kalix o att ja e bonde o att ja e liten ;p inge av de stämmer fast kanske lite med att ja e liten men jag e fan inte såå liten haha han e fan typ ba ngn cm längre än mig så han ska inte säga så mkt ;p MEN JAG SAKNARÅÅÅÅ  LULEÅÅ :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0