Sista dan ;o

Sista dan jag är hos nadia då ;o åker hem imorgon 12:20 o när jag kommer till lule ska jag försöka få mamma att äta på max med mig innan vi far hem hahahaha :) btw så är jag ju jävligt fattig nu ;o har köpt så jävla mycket ;o som typ

  • Skor
  • lila Mössa
  • Jeans
  • rosa cardigan (eller hur fan man stavar de )
  • 3 Linnen Lila, Blå o vit
  • lila sjal?
  • Väska
  • 2 par örhängen ett lila :):)
  • sminkväska
  • hudkräm
  • deoderant
  • benvärmare
  • bh

Tror inte de var nå mer nu men iaf JAG E LILA :D:D:D
o föresten så har min sladd börjat dampa igen :(:( så snart har jag säkert ingen dator igen :( måste fan ta o börja köpa en ny eller iaf börja fixa pengar till en ny 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0