:)

Någoot jävla skol less jag börjar bli ;s de e fan svin fail men var bara på 2 lektioner idag för sen var de teränglöpning så for hem men höll fan inte på att få skjuts hem o orka fan inte gå spec int med en tung jävla väska när man har problem i ryggen ;o

haha lite fail de har var inte då satt på SOn o de var typ 10 min kvar tills vi sluta o då ser jag robin komma med bilen o då ringde jag amanda för att be dom vänta 10 min men inte fan svara hon + att de var min sista jävla krona, och då ser jag hon gå mot bilen o jag orkade fan inte springa efter o jag tror inte hon hade orkat vänta medans jag går till skåpet o hämta jackan så kat som hon är ;p okej ja är fan oxå lat men vi bor fan grannar o hon orkar int komma halva vägen för att röka ;) då börjar de fan bli alvarligt ^^

men iaf de tog typ 50 min för mig att fixa skjuts för mamma e fan lat o orkar aldrig o sen var folk sjuka så dom kunde inte o fredde satt på lektion ;p men sen då jävlar kom jonas o hämta mig de var fan nice^^


Tror fan snuten inte tkr om mig :o:o för de var typ någon som hade åkt fast på busstationen för narkotika o ja visste int ens om att de hade hänt o sen ringer rektorn till min mor o ba sa de o att mitt namn dök upp runt omkring de där -.- de e fan sant i block 44 - straffad lyssna på den så jävla sant ftw. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0