:)

HAr int skrivit på nå tag men de kan ju va för facebook haha ^^ ahr typ ingen tid åt ngn annan sida sen jag börja spela alla spel som fanns där haha^^ lovar att de inte finns nå mer beroende framkallande sida ;p

Men bra dag de var idag då ;o onsdagar e fan dom jobbigaste dagarna som finns ;o ojoj o sen vare jätte äcklig mat på skolan så mamma fick komma o hämta mig så jag fick äta hemma fast egentligen så sku vi fa o göra nå pass för jag har inte fått mitt legg ännu o jag ska snart till uppsala ;p

Men efter skolan så åkte ja o amanda hem till mig för hon hade jätte ont i huvve o de var många som lät hos henne o då somna vi o vakna kring 8 så de kommer ju hå åt h att sova inatt ;p haha innan vi somna så hade jag druckit nå o sen stälde jag glaset på min sterio som är bredvid sängen närmast mig o när amanda vakna hade de där jävla glaset på sig haha fattar int hur fan de kom dit haha^^

men nu blir det att nöta lite farmville o sen försöka sova ;p pussssss ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0